Jag kan bara säga.

du är den ända som jag kan vara 100% 'mig' mot, ingen annan. Du är som en mamma/syster/bästavän till mig men det vet du ju. Jag kommer aldrig glömma första gången jag träffa dig. Det var en tisdag på dagis, det var min första dag så jag var lite nervös. Men så kom du fram och ja detta sa du: Hej jag heter Carolin, vill du leka med mig. Så lätt var det, sen dess var vi alltid med varann. När vi tänkte bli plastsystar. Hur ledsen jag änn varit så har du alltid varit där. Jag kommer ALLTID vara där och göra det du gjort för mig. Om inte du hade varit här så hade jag nog inte varit den jag är idag. Alla minnen. Alla skratt. Du betyder allt, skulle göra vad som helst för dig! Och jag vill bara säga tack till att du finns.              

-du kommer alltid vara MIN: 'Carra Pussgurkan hellburger'

Kommentarer
Postat av: carrruuuuu

älskar dej med <3

2012-03-06 @ 16:18:54
URL: http://carolinhellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0